Η τρελλή κούρσα των πωλήσεων του βινυλίου συνεχίζεται σε όλες τις προηγμένες αγορές της δύσης. Στην Μ. Βρετανία οι πωλήσεις έφτασαν στο επίπεδο του 1991 (3,2 εκατομμύρια αντίτυπα) ενώ στην Αμερική ξεπέρασαν το 30% των πωλήσεων του φυσικού προϊόντος και τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η άνοδος του βινυλίου συνεχίζεται για έβδομη συνεχόμενη χρονιά και σε τζίρο ξεπερνά σε αρκετές περιπτώσεις τις πωλήσεις των ψηφιακών album.

Η αισιοδοξία για το μέλλον του βινυλίου δεν στηρίζεται στους νοσταλγούς της παλιάς εποχής αλλά στους νέους ακροατές που αναγνωρίζουν την συναισθηματική αξία του μέσου και παράλληλα ανακαλύπτουν την ποιότητα του ήχου που στερήθηκαν μέσα από την χρόνια ακρόαση μέσω υπολογιστή και smartphones.

Το βινύλιο έχει αρχίσει πιά να εμφανίζεται παντού, από διαφημίσεις που απευθύνονται στους νέους ως το οσκαρικό La La Land.

Έχει αρχίσει να γίνεται μέρος της νεανικής κουλτούρας των «διαφορετικών», αυτών που δεν βολεύονται στην ευκολία αλλά ξεχωρίζουν για τις ποιοτικές επιλογές τους.

Οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκρονικών προϊόντων έχουν πια στις προθήκες τους έναν αρκετά μεγάλο αριθμό μοντέλων πικάπ, δίνοντας βάρος σ’ αυτά με τις πιο προσιτές τιμές.

Πολύ σύντομα θα αρχίσει και πάλι στην Ελλάδα η παραγωγή βινυλίου που είχε σταματήσει από το μακρινό 1990, με στόχο να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες της ελληνικής αγοράς αλλά και μέρος της παγκόσμιας ζήτησης.

Αυτοί που βιάστηκαν να εξορίσουν το βινύλιο στην λήθη τώρα βλέπουν με έκπληξη να επιστρέφει δυναμικά (ως φετίχ πια) στα χέρια των εφήβων που ανακαλύπτουν στα αυλάκια του τις συγκινήσεις που αυτοί έχουν ξεχάσει.

 

πηγή: ogdoo.gr